יום שלישי, 18 בנובמבר 2008

הייתי כבר לאחר יאוש עד ש..

טיפ לסטודנטים סוחבי תיזות ו
המאמר פורסם ב-2007-01-15 16:56:59 ע"י מוטי
הייתי כבר לאחר יאוש. אני מושך את זה שניתיים. היתה לי חסרה רק תיזה. אבל העבודה והחיים שאבו אותי. עד שהגעתי אל המושיע.
בהתחלה חשבתי לשכוח מזה. אבל ידעתי שבמקום עבודתי -תואר שני יוסיף לי ויעלה את שכרי.ובכלל - לכל אחד יש כבר תואר שני ורק אני...אז במקום לרחם על עצמי, נתנה לי נועה, כתובת אימייל HAMOSHIA@WALLA.COM - תוך שהיא מחייכת ואומרת: לא תצטער על כך.המושיע - זה בדיוק מה שאני צריך וכמע הצטלבתי. אחר כך שכחתי מהעניין. בפאב, עוד אני לוגם וצוחק, אני פתאום שומע: "נו, נושעת?" בשמלה הדוקה ומחמיאה, עמדה שם נועה, כששפתיה משוכות באדום קורצות אליי. היא היתה בסבבה. רק השבוע קיבלה את הדוקטורט שלה."בואי ניוושע אחד בזרועות השני", סיננתי את מילותיי בין ענני עשן הסיגריה."או קי", לגמה מהבירה והוסיפה במתיקות, "אבל סיכמנו"?!אז אחרי שבועיים, שלחתי מייל קצר. קיבלתי תשובה בתוך שעה. עכשיו ידעתי - אני את התואר אעשה.הוא מקצועי, אדיב וענייני.חילץ אותי וסייע לי לצאת מהמבוך. הסיוט נגמר.הגשתי עבודת תיזה לתפארת ואני אפילו חושב על דוקטורט.הוא הצליח להפיק ממני את המיטב. הוא ממש תותח!מומלץ.אימייל: HAMOSHIA@WALLA.COMונועה - ממש אחלה. ידעתי שעל השלט בדירה שלנו בסוף יהיה כתוב" ד"ר אסף וד"ר נועה ובכלל לא איכפת לי שהילדים שלנו לא ילמשו באוניברסיטה."נו, נראה אותך, יא פולני", בנטה בי נועה והוסיפה "נכון שהמושיע משגע?"

תגובה 1:

Yevgeny Braginsky אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.